Всички категории

BLACK FRIDAY и какво е необходимо да знаеш за този ден! ;)

Условия за доставка по време на кампания BLACK FRIDAY – 18-20 Ноември 2022г.

  • Всички онлайн поръчки ще бъдат обработени максимално бързо. Уредите ще бъдат изпратени и доставяни до адрес с куриер в рамките на до 10 работни дни*
  • Поръчки направени чрез лизингова компания ще бъдат обработени до 5 работни дни след направена консултация с Вас.
  • Продуктите, включени в кампания BLACK FRIDAY са с ограничени количества.
  • Не трябва да се притеснявате за доставката на вашите продукти от TechnoArena. Te ще бъдат доставени до Вашия дом или офис на еконт.
  • Ние се стремим да доставим продуктите Ви възможно най-бързо!
  • Ако продукта, който искате e наличен, ние ще ви го доставим до 10 работни дни /в зависимост от графика за посещения на населеното място от куриера/.

!!!Забележка: Ако нямаме наличен продукта, ще бъдете уведомени допълнително от нашите консултанти за точната дата за получаване на продукта.

!!! Доставките се извършват в цялата страна, като доставката е 5 лв за поръчки под 99 лв.

!!! Когато клиент е направил поръчка и тя е потвърдена и изпратена чрез куриерската фирма , клиентът има право да откаже получаването на продукта/те/ , но транспортните разходи в обратна посока са за сметка на клиента по стандартна тарифа на съответната куриерска фирма,в зависимост от теглото на уреда и населеното място.

!!! Важно! Разноските по връщане на стока са за сметка на купувача.

Всички поръчки се приемат и обработват в деня на получаването им. Поръчки направени в празнични дни се обработват в първия работен ден. Поръчките за страната, се изпращат експресно .

Поръчаните продукти, ще бъдат доставени на посочения от Вас адрес /Уредите се доставят до пред вход!/, освен ако не са до поискване от офиса на куриера.

Доставката се приема от купувача, или от друго лице намиращо се на адреса, което e предварително записано още при поръчка и представено неговото име което  заплаща стоката.

Преглед на стоката. Рекламации

!!! Важно! При получаване на пратката трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката или възможни външни дефекти.

  • При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.
  • Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра.
  • Ако не направите това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.


Сигурност при онлайн пазаруване!

  • Ние ще Ви изпратим продукта чисто нов, в оригинална опаковка с цялата съпътстваща го документация, гаранционна карта, касова бележка и/или фактура.
  • Ние пазим стриктно Вашите лични данни и не допускаме други лица да имат достъп до тях, освен куриерски фирми „Transpress” и “Speedy”, с цел доставка на поръчната стока. Куриерсаките фирми са лице използващо и обработващо лични данни и са опълномощени  съобразно чл. 7 от Регламент 2016/679 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА!
  • Ние гарантираме всички Ваши права, предвидени в Закона за Защита на Потребителите и Ви насърчаваме да бъдете активни потребители!